Halo

2012110410:10














































                                                                                                            



}
Remember those walls I built    還記得我築起的那些高牆?
Well baby they're tumbling down    寶貝,它們已經轟然倒塌
And they didn't even put up a fight    它們沒有一絲反抗
They didn't even make a sound    它們甚至沒發出任何聲響
I found a way to let you in    我讓你進入了我的世界
But I never really had a doubt   但我從未有過一絲懷疑
Standing in the light of your halo    站在你的光環之下
I got my angel now    我找到了我的天使
It's like I've been awakened    就好像被你喚醒一樣
Every rule I had you breakin'    你打破了我的每一個束縛
It's the risk that I'm takin'    我正冒著極大的風險
I ain't never gonna shut you out    我永遠都不會拒你於門外

********
Everywhere I'm looking now    我眼前每一個所見之處
I'm surrounded by your embrace    都被你的雙臂緊緊圍繞
Baby I can see your halo   寶貝我能看得見你的光環
You know you're my saving grace    知道嗎,你就是我的守護天使
You're everything I need and more   你是我的一切,我需要你
It's written all over your face    這全都寫在了你的臉上
Baby I can feel your halo   寶貝我能感覺到你的光環
Pray it won't fade away   祈禱它永遠也不會消逝

I can feel your halo (halo) halo   我能感覺到你的光環(光環)光環
I can see your halo (halo) halo   我能看得見你的光環(光環)光環
I can feel your halo (halo) halo    我能感覺到你的光環(光環)光環
I can see your halo (halo) halo   我能看得見你的光環(光環)光環
I can feel your halo (halo) halo    我能感覺到你的光環(光環)光環

Hit me like a ray of sun   你就像陽光一樣照耀著我
Burning through my darkest night    點燃我最黑暗的夜晚
You're the only one that I want   你是我唯一的至愛
Think I'm addicted to your light    我已為你的光芒所傾倒
I swore I'd never fall again    我曾發誓永遠不會再愛
But this don't even feel like falling    但現在的感覺已超越了愛情
Gravity can't forget   別忘了地球還有引力
To pull me to the ground again    請讓我再次回歸現實
Feels like I've been awakened   就好像被你喚醒一樣
Every rule I had you breakin'    你打破了我的每一個束縛
The risk that I'm takin'    我正冒著極大的風險 I ain't never gonna shut you out    我永遠都不會拒你於門外

 

 

~~ 歌詞 摘自 網路 ~~
 


  •   纖塵 於 2012-11-05 23:57 6F
  • 很有節奏感的一首蠻好聽的歌...

    該來杯調酒...^^
  • 版主於 2012-11-06 00:13 回覆





    趕緊 給送上  淺嚐 就好 嘿 別醉 喔

  •   Hyaline 於 2012-11-05 19:30 5F
  • Halo~Halo~



  • 版主於 2012-11-05 22:47 回覆
          啦啦啦 ............... 



  •   City.cafe 於 2012-11-05 12:32 4F
  • 寒貓那一長串的咒語 ...
    C.怎麼看都像是在罵人勒 ..

  • 版主於 2012-11-05 16:42 回覆
    哈哈哈 C 想太多 

    寒貓像是 那種人類嘛 ?? 
  •   lily C. 於 2012-11-05 09:19 3F
  • A halo just like an angel's

    for  寒貓    
  • 版主於 2012-11-05 16:40 回覆

    謝謝 lily ~


    寒貓的 迷糊(?) 哈哈 一個 angel  ...  好像不夠耶 


  •   City.cafe 於 2012-11-04 22:47 2F
  • C.本來就沒有光環 ...

    何來的『還在』呢 ?
  • 版主於 2012-11-04 22:58 回覆
    好吧 

    &@#$%^%$^%&#$$@$^%^$#2&*%^ ==> 寒貓式 咒語 

    希望 C 早日發光     早日 找到 心目中的 halo









  •   City.cafe 於 2012-11-04 22:31 1F
  • 這首歌 不太適合夜晚欣賞 ...

    嗯....倒是挺適合明日一早來聽 .....
  • 版主於 2012-11-04 22:44 回覆
    C 光環 還在嘛  ???